De webshop is onderverdeeld in type modellen, maar hoe zie ik alle modellen van het merk Gabor in één oogopslag?

Antwoord: Rechts boven in het scherm ziet u een zoekveld. In dit veld kunt u alle gewenste zoekopties invoeren. Bijvoorbeeld: een merk, een kleur, een schacht- of voetbreedte, etc.


Is de collectie in de webshop gelijk aan de collectie in de aangesloten winkels?

Antwoord: Nee, de collecties in de winkels kunnen verschillen met de collectie van de webshop en vice versa. De collecties in de fysieke winkels is groter dan de collectie in de webwinkel.


Kan het zijn dat een artikel in de webshop toch niet op voorraad is?

Antwoord: Ja, het kan voorkomen dat bepaalde transacties elkaar net kruisen. Wij zullen u hier altijd heel spoedig van op de hoogte brengen.


Ik ben op zoek naar een bepaalde maat, welke niet op deze webshop vermeld staat. Is deze dan niet in uw collectie?

Antwoord: Nee, het kan voorkomen dat wij toch een bepaalde maat in onze winkels voor u op voorraad hebben. Via het contactformulier of via een email kunt u ons benaderen en wij doen ons uiterste best voor u doen om het gewenste product aan u te leveren.


Kan ik mijn online aankoop ruilen in de aangesloten winkels?

Antwoord: Ja, dit is mogelijk indien u binnen veertien kalenderdagen, het paar ongedragen en in de originele verpakking meeneemt naar de winkel met de factuur.


Hoe weet ik mijn maat?

Antwoord: U kunt in uw oude paar schoenen nagaan welke maat u hebt. Daarnaast bieden wij in deze webwinkel een maatadvies voor volwassenen aan en een kindervoeten groeimeter.


Kan ik mijn online aankoop gratis retour sturen?

Antwoord: Nee, de kosten van het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Wel kunt u binnen veertien kalenderdagen de aankoop gratis retour brengen naar één van onze winkels. Het aankoopbedrag wordt dan retour gestort door de Mari-Mari Holding B.V. en niet cash uitbetaald in de winkels.


Kan ik gratis schoenen reserveren via de webwinkel?

Antwoord: Ja, het zogenaamde "click & collect" is mogelijk in de webwinkel. U bestelt het gewenste paar en selecteert de winkel waar u de schoenen wil passen, ophalen en/of afrekenen. Daarna ontvangt u van ons een email wanneer het gewenste bestelling fysiek aanwezig is in de desbetreffende winkel. U dient er dan wel rekening mee te houden, dat wanneer de gewenste bestelling niet op voorraad is in de winkel, het enkele dagen kan duren voordat u bericht krijgt.

© 2011 - 2018 Mari-Mari Shoes | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.